Yükleniyor

Serap
343 Görüntülenme

Malitur İle Eskişehir Turu Deneyimim

10 Haziran 2023 tarihinde Malitur üzerinden satın aldığım İstanbul çıkışlı günübirlik Eskişehir turu hakkında bildirimde bulunmak istiyorum. Daha önce birçok kez başka firmalarla tur gerçekleştirdiğim halde ben böyle bir rezillik görmedim.

Belirtilen tarihte araca biniş yerine gittiğimde başka bir firmanın tur otobüsünün geldiğini gördüm. Sorduğumda ise gezi için sayının yetersiz kaldığı ve birçok turun birleştirildiği bilgisini aldım. Gelen otobüs ve gezi rehberi Turlaşana.com bünyesine aitti. Dağıttıkları sandviç diye iddia ettikleri şeyin içerisinde resmen kaşar peynirle salamı sürmüşler bırakmışlar.

Ekmek deseniz yenilecek halde değildi bayattı. Enerjimizi düşürmemeyi tercih edip göz yumduk daha sonra tur rehberi g** hanımın otobüs içerisindeki bir yolcuyla tartışması gerçekleşti ve kaba bir tavrı vardı. Örnek olarak 5 dakika gecikme olursa bırakıp giderim siz de dönüş yolunuzu kendiniz ayarlarsınız gibi söylemlerde bulundu. Dediğim gibi bu üslup ve tehditkarlık sadece bir örnek. İlk durağımız Sazova parkına geldiğimizde otobüsteki yolcu ve g*** hanım arasındaki tartışma devam etti ve ister istemez bizim de moralimizi etkiledi. O sırada yemek yemek isteyenlerin kişi sayısı alındı bir menü ve fiyat verildi.

Yaklaşık 30 kişi yemek yemek istemedi onlara da serbest zaman verileceği söylendi. Sazova parkından çıktık şelale Park diye bir yere götürüldük oradaki restoranda yemek yiyeceğimizi söylediler. Bu sefer yemek yemeyecek 30 kişi biz burada ne yapacağız. Serbest zaman dediniz burada yapılacak bir şey yok diye söylenmeye başladılar. Doğal olarak ve bildiğiniz ortalık savaş alanına döndü. Bağıranlar, çağıranlar , birbirlerinin üzerine yürüyenler vs. O kadar tartışmanın üzerine en son 30 kişinin alınıp Odunpazarı'na götürülmesine karar verdiler.

Yine bir kez daha enerjimiz altüst oldu. O sırada salatalar geldi 4 kişilik masaya 1 er salata konuldu ve içecekler bardaklarda getirildi. Kapalı istediğimizde ise hiçbir cevap alamadık. Durumu bildirdiğimizde ise bizde böyle denildi ne kadar sabır etsekte olumsuzluklar birbirini kovalıyordu otobüse dönünce suyun kalmadığını fark ettik şoföre söyleyince oralı bile olmadı suyumuzu bile marketten kendimiz aldık. Saat 9 da kimseye bildirmeden otobüs ışıkları kapatıldı cenazeye döndük. Resmen ben alerji Astim hastasıyım g*** hanımı arayıp bakın. Çok toz var nefes alamıyorum. Artık gözlerim kaşınıyor kanlandı tozdan dediğimde sizin gözünüz zaten öyleydi otobüste toz yok dedi. Sonuç olarak şu an hala hastayım.